sude

Telefonda yeterli hafiza var ama uygulamaları yeterli hafıza yok dir indirmiyor telefona daa hiç bişi yüklemedim bir sürü boş alan var nie indirmiyor? ?
9 saat önce sude sordu

Lg g3 system dosyalarını yanlışlıkla sildim lg logosununda kaldı

 telefon  ekranı baze gidip geliyordu ama telefon açılırken lg logosu çıkıyordu o yüzden yazılımda hata olmuş olabilir diye düşündüm telefonum lg g3 rootlu ve twrp yukluymus telefonda hardreset atarken yanlışlıkla bilmediğim için system dosyalarını v...
1 gün önce Misafir sordu

Telefonum

Telefonumu nasıl gizli numaradan çıkarabilirim
1 gün önce Arda sordu

Sürekli başlatıcı seç diyor

Telefonum s7 format attıktan sonra home tuşuna her bastığımda benden başlatıcı seçmemi istiyor varsayılan yapmama rağmen hala ben de başlatıcı seçmemi istiyor. (Her hangi bi başlatıcı programı yuklemedim)
2 gün önce Bekir sordu

facebook katana

Surekli facebook katana uygulamasi durduruldu deniyor. Siyah bir pano icinde yaziyor.facebook katana nedir .bu zamana kadar boyle birseyle karsilasmadim ama simdi defalarca karsilasiyorum .
4 gün önce kadir akpinar sordu

sd kart

Şimdi ben tefonda sd kart biçimlendire bastım sonra uygulmalarım silindi nasıl geri yükliyicem lütfen yardımıcı olurmusunuz
4 gün önce Misafir sordu

Geleriden sildiğim fotolar yedeklemedende siliniyor

Senkronize acik tüm fotolarimi yedekledim sorunsuz ama önceden olmayan bi sorun karsima cikti galeriden siliyorum yedektende siliniyor lutfen yardim.
7 gün önce Mustybaskan sordu

RunDLL

bİRLİKTEAÇ DİYORUM YANDA PROGRAM LAR VAR EN ALTADA VARSAYILAN PROGRAMI SEÇ DİYO TIKLADIM C://Windows/System32/MyOpenAs.dll başlatmada sorun                           Belirtilen modül bulunamadı   Diyo yardımm ?!!Lütfen  
11 gün önce Misafir sordu

Usb depolama

Telefonum t40 hafiza kartini ana depolama olarak kullanamiyorum galeride gozukmuyo usb depolamayi kapat diyo dpolama ayarlarinda usb depolama diye bir sey yok ne yapabilirim
28.02.2016 tarihinde Misafir sordu

ussd kodu çalışıyor sorunu

Slm ark. Benim gsm de birisini aradığım da ussd çalışıyor diye çıkıyor ve tlf kapatamiyorum. Birisini aradigimda ulasamadigim zaman sesli msj giriyor 3 yada 4 msj atıyor. Acil yardım edermisiniz.
20 gün önce GSKISO sordu

Lg g4 c quick memo

Lg c4 c. Quick memo kilitli notlarin şifresini unuttum nasil acabilirim
22 gün önce Aysu sordu

Lg g4 c quick memo

Quick memo kilitli notlarin sifresini unuttum nasil girebilirim
22 gün önce Aysu sordu

wi-fi açılıyor diyor ama ne açılıyor ne kapanıyor ve de bağlanmıştır #LG#

Açılıp kapanmıyor wi-fi
24 gün önce Misafir sordu

Telefon

Çekilen resimler kadetmiyor
26 gün önce Adem Gunduz Adem Gunduz (120) sordu

.......................

...............
29 gün önce Rooy sordu

Telefonuma hic biseu indiremiyorum

Telefona hic bisey inmiyo
18.06.2017 tarihinde Seher Bayram Seher Bayram (120) sordu

Mesaj ulasimi

5555'e gonderdigim mesaja gelen cevapta "yolladiginiz kisa kod hatalidir" dendi dogrusunu ogrenebilir miyim?
12.06.2017 tarihinde Ahmet blkcbs sordu

Bu işleme izin verilmiyor - Youtube

Arkadaşlar dün google play store den oyun indircektim şlem gerekiyor dedi şifre istedi şifreyiyazdım girdim ve oyun indirdim sabah kalktığımda Youtbe hesabım askıya alınmış girilmiyor neye tıklarsam bu işleme izin verilmiyor diyor ne yapmalıyım
10.06.2017 tarihinde YARDIM EDİN sordu

play store

Play storeden uygulamaları sindiremiyorum
04.06.2017 tarihinde ismailttr sordu