0

Samsung Galaxy S4 Sürekli TouchWiz Soruyor

<p>Ne zaman home tuşuna bassam, Android Standard ve Simple arasında bir se&ccedil;im yapmamı istiyor. Bundan nasıl kurtulurum?</p> <p>Başka bir launcher y&uuml;kledim ve TouchWiz&rsquo;le her şeyi silip kapatmayı denedim, hala sorun devam ediyor.</p> <p>Telefonu reboot etmenin ve/veya Google Search Update&rsquo;i kaldırmanın işe yaradığını okudum. Reboot ettikten sonra, soru tekrar &ccedil;ıkmadı. &Ccedil;&ouml;z&uuml;ld&uuml;ğ&uuml;n&uuml; doğrulamak i&ccedil;in &ouml;ylesine telefona tıklıyorum ve hen&uuml;z gelmedi. Reboot işe yaradı galiba, Search Update&rsquo;i kaldırmama gerek kalmadı.&nbsp;</p>
14.07.2014 tarihinde merve sordu
Yorum Ekle Takip Et
Beğen, Paylaş
Touchwiz i kaldırmak için; ana ekran modu ayarlarına girin, oradan standart modu seçin. Sonunda telefonunuz eski haline dönecektir. - 20.11.2014 tarihinde s.irem yorumladı
@ s.irem, touchwiz kaldirmak deyince ben tamamen telefondan silmek gibi düşünmüştüm. Eğer sizin yonteminiz de problemi cozuyorsa rica etsem ekran görüntüsüyle beraber cevap haline getirebilir misiniz? Çok teşekkürler. - 20.11.2014 tarihinde Sarge Sarge (183570) yorumladı
Teşekkürlerrrr sayende telefon düzeldi - 03.02.2015 tarihinde Cevdet yorumladı
İşe yaradı teşeklürler :) - 11.03.2015 tarihinde mrvtnk yorumladı
Tesekkur ederm bugün epey bi ugrsatim ama nafile sizin öneriniz sayesinde duzeldi. - 19.03.2015 tarihinde zeynep90 yorumladı
Bu uygulamayı icat eden orospu çocuğunu elime gecirirsem bu teleefonu makatina sokacam sonra sarz aletinide sokacam piç yavrusu uygulamani insanlar begenirse alir kullanir. Got oglani illa zorla girecek - 18.08.2015 tarihinde Kazim yorumladı

Bu soru için yorumunuz

captcha

Vazgeç

Bu soruya toplam 3 cevap verilmiştir

0
<p>Google arama &ccedil;ubuğuna basıp, home tuşuna bastığında bazı Android cihazlarda tekrar tekrar &ldquo;continue using action as&hellip;&rdquo; diye bir şey &ccedil;ıkar, burada launcher se&ccedil;meni isteyecektir. Son g&uuml;ncellemeyi kaldırdım ve bende işe yaradı (en azından şu an bir sorun yok). Touchwiz varsayılan launcher&rsquo;ım olarak duruyor.</p>
14.07.2014 tarihinde
Sarge Sarge (183570) cevapladı
Touchwiz ana ekran ve kolay ekranı telefondan tamamen nasıl kaldirabilirim ? - 13.11.2014 tarihinde qwe yorumladı
Samsung telefondan touchwiz'i tamamen kaldırmak imkansız gibi birşey. Yani rootlasanız bile temizleyemezsiniz. Temizlenmiş rom bulup atabilirsiniz ama var mı bilmiyorum. Sadece başka launcher yükleyip bir nebze kurtulabilirsiniz. En temizi başka launcher yüklemektir. - 13.11.2014 tarihinde Sarge Sarge (183570) yorumladı
ana ekran ayarları nerde hocam grnad neo kullanıyorum - 18.01.2016 tarihinde enes yorumladı
Nasil yani - 28.08.2017 tarihinde Samsung Galaxy Grand 2 yorumladı

Bu cevap için yorumunuz

captcha

Vazgeç

0
<p><strong>arkadaşlar ayarlar/uygulamalar/varsayılan uygulamalardan ev b&ouml;l&uuml;m&uuml;nde tauchwiz ana sayfa diyoruz sorun kalmıyor</strong></p> <p>&nbsp;</p>
24.03.2015 tarihinde
arkadaslar telefonu kirmaya az kalmisti sonunda hallettim ayarlar / uygulamalar/varsayilan uygulamalar/varsayilanlari ayarla/touchwiz anasayfa yi isaretledinizmi islem tmm - 22.05.2015 tarihinde seyfullah yorumladı
Ya yardım edin bnm tabletimde ana ekran modunu bulamıyorum nerde ya bnm tablet samsun galaksy tab 3 - 28.06.2015 tarihinde Meltem yorumladı
bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim aylardır bir çözüm arıyorum en son herşeyi yedeklerim reset atacaktım çok teşekkür ederim - 13.09.2015 tarihinde jimmy yorumladı
Önderturan teşekkürler dediğin gibi iş halloldu ne gıcık bişeydi sağolasın - 24.06.2017 tarihinde Ykınar yorumladı

Bu cevap için yorumunuz

captcha

Vazgeç

0
Çok teşekkür ediyorum, verdiğiniz bilgi sayesinde şu touchwiz den kurtuldum
22.07.2015 tarihinde
Samsung Galaxy tab 3 de Touchwiz ' e tıklıyorum olmuyo napmaliyim lütfen yardımcı olun - 13.09.2015 tarihinde Miray celik yorumladı
Bi benim telefonun duzelmedi herkesnki oldu - 02.05.2016 tarihinde Kader yorumladı
Touchwiz i kaldırmak için; ana ekran modu ayarlarına girin, oradan standart modu seçin. Sonunda telefonunuz eski haline dönecektir. - 01.10.2016 tarihinde kübik epitel yorumladı

Bu cevap için yorumunuz

captcha

Vazgeç

Bu soru için cevabınız

Vazgeç