SMS’in gönderilmesini gönderim tamamlanmamışken iptal edebilir miyim?

iPhone’da SMS gönderiliyor durumdayken SMS’in gönderilmesini iptal etmek mümkün mü?
08.12.2014 tarihinde Enginsu Tektaş sordu

candy crush oyunum telefonumdan silindi..nasıl tekrar aynı seviyeden devam edebilirim.?

Android telefonuma yazılım yüklendi. haliyle şeker oyunum da silindi. facebook bağlantılı oynuyordum tekrar yüklediğimde muhtemelen aynı seviyeden devam edebilirim ama kazandığım canlar şekerler jöle şeker kırıcı şeker değiştirici balık vs. hepsini k...
2 gün önce banu17 sordu

USB Hata Ayıklama seçeneğini nasıl aktifleştirebilirim?

USB Hata Ayıklama seçeneğini nasıl aktifleştirebilirim? Geliştirici seçeneklerini nasıl aktifleştirebilirim?
15.06.2014 tarihinde Çilem sordu

Geleriden sildiğim fotolar yedeklemedende siliniyor

Senkronize acik tüm fotolarimi yedekledim sorunsuz ama önceden olmayan bi sorun karsima cikti galeriden siliyorum yedektende siliniyor lutfen yardim.
2 gün önce Mustybaskan sordu

THL W3 - belli aralıklarla "kısıtlı erişim değişti" hatası veriyor ve SIM hizmetleri kapanıyor

Tam olarak ne oluyor: SIM'in veri bağlantısını kullanmaya başladıktan 1-5 dakika sonra (telefon kilitli olsun olmasın) "Kısıtlı Erişim Değişti" uyarısı bildirimi alıyorum ve tüm SIM hizmetleri gidiyor (konuşma ve mobil veri), sonra da PIN girmem iste...
11.08.2014 tarihinde Seung Hun sordu

Samsung Galaxy S3 telefonunun titreşimi neden çalışmıyor?

Telefonu aldığımdan beri kullanmadığım titreşim özelliğini geçenlerde aktive ettim. Facebook messenger uygulamasını kullanırken bazen titreşim çalışıyor. Telefona bildirim geldiğinde de titreşiyor. Ama mesaj geldiğinde titreşim çalışmıyor. Telefonun ...
12.06.2014 tarihinde cilman sordu

bildirim tekrarı

Note 4 telefon kullanıyorum Bildirimler iki kez geliyor
18.03.2016 tarihinde Eyüp Çoban Eyüp Çoban (120) sordu

misafir modu uygulamasi geri nasil kaldirilir

Misafir modunu actim ve geri eski haline getiremiyorum nasil yapicam
20.02.2015 tarihinde Misafir sordu

Birlikte aç nasıl iptal edilir?

İnternetten indirdiğim bir programı açmak için yanlışlıkla birlikte aç komutunda word dosyası atadım tüm dosyalarım değişti nasıl iptal edebilirim edit:win7
09.06.2014 tarihinde Misafir sordu

RunDLL

bİRLİKTEAÇ DİYORUM YANDA PROGRAM LAR VAR EN ALTADA VARSAYILAN PROGRAMI SEÇ DİYO TIKLADIM C://Windows/System32/MyOpenAs.dll başlatmada sorun                           Belirtilen modül bulunamadı   Diyo yardımm ?!!Lütfen  
6 gün önce Misafir sordu

Samsung J7 bildirim ışığı varmı?

Samsung J7 aldim on bildirim isigi yanmiyo acaba tlf ozelligindemi yok yoksa ayarlardanmi bulamadik
17.11.2015 tarihinde osman sordu

Usb depolama

Telefonum t40 hafiza kartini ana depolama olarak kullanamiyorum galeride gozukmuyo usb depolamayi kapat diyo dpolama ayarlarinda usb depolama diye bir sey yok ne yapabilirim
28.02.2016 tarihinde Misafir sordu

rehpere kayıt yapamıyorum

yeni telefon aldım casper ota marka ama rehpere kayıt izni vermiyor ne yapmalıyım
10 gün önce Misafir sordu

samsung galaxy a8 led özelliği

Samsung a8 de led gostergesi yok mu varsa nerde yardımcı olurmusunuz
27.09.2015 tarihinde Misafir sordu

verileri sildim 400lerdeydim.Oyunu actigimda tekrar 1den basladi neyapmaml azim

Verileri sildim.Oyunu tekrar actigimda 1den basladi.400lerdeydim.Tekrar kaldigim yerden nasil baslayabilirim
16 gün önce Misafir sordu

J7 el feneri nerede

Arkadaşlar ben j7 kullaniyorum ama el fenerini bulamiyorum widgetlarda da yok yardimci olur musunuz.?
14 gün önce Tuğba Avcı Tuğba Avcı (120) sordu

Sms sıkıntısı

4040a mesaj atarken bi pencereden birdaha izinverme diye isaretledim ve birdaha 4040 a 7000e mesaj atamadim. Tekrar nasil duzeltebilirim.ayarlardan baktim "sor"işaretliydi "daima izin vere" işaretledim fakat hala düzelmedi mesaj atamiyorum.
14 gün önce Melek sordu

Mesaj durduruldu hatası.

Mesaja giriyorum mesaj durduruldu diyor ne yapabilirim
12.08.2015 tarihinde Kigh sordu

Telefon kilitliyken ekran ışığı açılıp duruyor.

Samsung Galaxy Nexus telefonumu güç (power) düğmesine basıp kilitlediğimde ekran birkaç saniyeliğine kararmış vaziyette kalıyor daha sonra tekrar ışığı yanıyor. Bu yüzden de pil hemen bitiyor. Yakın zamanda başladı, neyin sebep olduğunu bilmiyorum, n...
23.06.2014 tarihinde haplo sordu