Fabrika ayarlarına dönmüş telefondan veri kurtarma nasıl yapılır?

Android 4.4.2 yüklü telefonumu yanlışlıkla fabrika ayarlarına döndürdüm. Eski verilerimi kurtarmanın bir yolu var mı? 
10.10.2014 tarihinde Abdulhalim sordu

hafiza karti

Hafiza kartim bilgisayarda telefonda hicbir sekilde görünmüyor resimlerimi kurtarmam lazim lutfen yardim edin !!!!!
16 saat önce ysmn6807 sordu

LG G4 stylus var nete giremiyom

Daha geçen pazar günü numaramı vodafona taşıdım evde olduğum için mobil veri kullanma gereksinimi duymadım bugün kullanmam gerekti mobil veriyi açtım ama internete girmedi sonradan aklima geldi hattı taşıdığım aksam telefonda onume bir kaç soru cikmi...
1 gün önce Ahmet İlhan Ahmet İlhan (120) sordu

SMS’in gönderilmesini gönderim tamamlanmamışken iptal edebilir miyim?

iPhone’da SMS gönderiliyor durumdayken SMS’in gönderilmesini iptal etmek mümkün mü?
08.12.2014 tarihinde Enginsu Tektaş sordu

samsung a5 2016 arka kamera bulanık odaklanmıyor nedeni nedir

arka kamera odaklanma problemi yaşıyor nedeni ne olabilr?
2 gün önce Misafir sordu

iCloud'dan mesaj göndermeyi nasıl kapatabilirim?

Birisine mesaj gönderirken "adım@icloud.com" hesabımdan mesajın gönderildiği yazıyor ve bu mesaja gelen cevabı da bilgisayarımdan ve sadece Wi-Fi bağlantısı olan iPad'imden görebiliyorum ama iPhone'uma gelmiyor. Mesajları nasıl telefon numaramdan gön...
07.12.2014 tarihinde Sera Cansın Cüce sordu

Google Play Store' den uygulama indiremiyorum

Google Play Store' den uygulama indirme probleminin çözümü için kulanılan yöntemler bu soruda bir araya getirildi.

google play uygulama izinlerinde dikkat etmem gerekir mi?

google play store üzerindeki uygulamaların istediği izinler önemli mi?bunlarda özellikle nelere dikkat etmek gerekir.
17.06.2014 tarihinde Misafir sordu

Candy crush sana açılmıyo

En son güncelledim ios telefon, oyunda atıyor ve girdimi açılmıyor
6 gün önce Mevlüt sordu

Candy Crush güncellemeden sonra açılmıyor

Telefona yeni surum yukledikten sonra cand crash oyunu acmiyor yardimci olur saniz sevinirim
14.12.2014 tarihinde levent sordu

Candy crush

Candy crush son güncelemeden sonra açılmıyor telefonu kapatıp açtım bi kaç kere denedim açılmasını yükleniyor yazıyo tekrar kapanıyo kendiliğinden (telefonum galaksy s5) Yardımcı olurmusunuz lütfen
7 gün önce Zeynep sordu

Sd kart okuma sorunu

Bir süredir cep telefonundan sd kart kullanıyordum ve gecen gün çıkartıp disari giitim gelince taktim ama okumadı başka telefona da taktim okumadı gene içinde çok önemli fotolarım var çok kıymetli resimler var çözümü nedir daha bilgisayara takıp okut...
9 gün önce Yahya sordu

General Mobile Discovery SMS engelleme nasıl yapılır?

General mobile discovery SMS engellemeyi nasil yaparim
28.11.2014 tarihinde Misafir sordu

Kredi Kartsız Apple Kimliği Nasıl Alınır?

Kredi kartsız apple kimliği alınabilirmi?
17.06.2014 tarihinde Misafir sordu

evobt slim r6 telefon bellegi problem

slm telefonumda 12 gb bos alan var bitane uygulama indiremiyom ayarlardan telefon bellegini sectim yine duzelmedi.sanirim her uygulama dahili bellekte gorunuyo.tasi diyo uygulamalari tasiyom yine yeterli alan yok diyo tlfnda cozum nedir.tlfon.evobt s...
19.02.2015 tarihinde omer gikturk sordu

Sunny Android tvde Inmosathybrid durdu diyor ne yapmalıyım acil yardım

Sunny android televizyonda Inmosathybrid durdu diyor acil yardım ne yapmalıyım 
9 gün önce Gamze Ali Başer Gamze Ali Başer (120) sordu

Trident a1 nasıl formatlanır

nasıl formatlanır
06.05.2015 tarihinde Misafir sordu

msj

karşıdaki kişiye msj gönderildiğin de çift tık olmuş ve daha okunmamışsa nasıl msjın okunması engellenir  
10 gün önce Misafir sordu

Telefonum "kamera bağlantısı yapılamıyor" hatası veriyor

Neden kamera bağlantisi yapılamıyor diyor